Obavijest o privremenom režimu zaprimanja dokumentacije za nove i postojeće klijente

Poštovani klijenti,
 
Kako pandemija COVID-19 i dalje utječe na sve nas, a jučer smo svjedočili i najvećem potresu na ovim područjima u više od 100 godina, željeli bismo Vas obavijestiti o koracima koje poduzimamo kako bismo osigurali kontinuitet poslovanja za sve naše klijente i partnere kao i zdravlje naših zaposlenika.
 
Budite sigurni da smo i dalje u potpunosti operativni za vrijeme trajanja epidemije COVID-19 i da poduzimamo korake potrebne da bismo uslužili naše cijenjene klijente i održali naše zaposlenike zdravima i sigurnima.
 
U svrhu osiguranja zdravlja i sigurnosti klijenata i zaposlenika, otvaranje računa za trgovanje moguće je do daljnjeg izvršiti isključivo na način da na adresu:
 
Agram Brokeri d.d.
10000 ZAGREB, Ulica grada Vukovara 74
 
redovnom poštom pošaljete vlastoručno potpisane primjerke ugovorne dokumentacije.
 
Prijavu u sustav potrebno je napraviti potem poveznice https://old.agram-brokeri.hr/newUser.aspx, nakon koje ćete na mail adresu zaprimiti dokumentaciju i detaljne upute za potpis i slanje.
 
Znamo da se u ovakvim vremenima povećane volatilnosti tržišta oslanjate na naše platforme i usluge i stoga Vam želimo reći da smo tu zbog Vas.
 
Obzirom na veliki obim trgovanja te povećani broj poziva i pitanja naših cijenjenih klijenata, uobičajeno vrijeme čekanja na naš odgovor može potrajati nešto duže. Unaprijed se ispričavamo zbog toga te radimo naporno na rješavanju Vaših pitanja u što kraćem mogućem roku.
 
U Agramu cijenimo Vaše poslovanje - i ostajemo Vam na usluzi, kao i uvijek.
 
Ovo je vrijeme bez presedana za sve nas, a situacija se i dalje razvija svakodnevno. Pomno pratimo situaciju i nastavit ćemo ažurirati naš pristup i poduzete mjere.
 
Lijepi Pozdrav,
 
Agram Brokeri